måndag 19 augusti 2013

Ny årstid- nya ideer- nya projekt

Årets sommar var lång och härlig, det finns minsann inget att klaga på. 
Kanske är det därför det känns så skönt och nykommet med en ny årstid?
eller är det så att den värsta efter-semestern-nu-börjar-jobbet-ångesten har lagt sig efter en veckas verklighet?

Eller beror det på att en ny årstid innebär att man får ta tag i nya projekt?
Kanske är det så.
Hur som helst så har jag ett nytt spännande projekt som jag verkligen, verkligen hoppas blir något mer.

Idag när jag kom hem hade jag ett paket i brevlådan.
Ett mjukt underbart paket.
Ärligt talat så gillar jag mjuka ännu mer än dom hårda, ja i de flesta fall åtminstone.


Ett mjukt paket och ett nytt projekt!

Åhh, det här kan nog bli en bra höst.
Dags för en kopp the och planera vidare.





1 kommentar:

  1. Nyfiken! Ska allvarligt ta och lyfta telefonluren och ringa dig när som, vilken dag som helst. KRAM!!

    SvaraRadera